Vijeće grada New Yorka nedavno je izglasalo zakon koji Njujorčanima dopušta da znakom ʽXʼ označe svoj spol na krsnom listu ako se ne identificiraju ni kao muško ni kao žensko. Štoviše, i roditelj to može učiniti za svoje novorođeno dijete. Zakon je izglasan 41–6.

Zastupnik gradskog vijeća, Corey Johnson, opravdavao je glasovanje ovako: ʽPostoji mnogo Njujorčana koji se ne identificiraju ni kao muško ni kao žensko. Spol je spektar za mnoge, to nije fiksirana stvar. Tako Njujorčani koji su transgender, koji ne žele imati oznaku spola, koji su nebinarni, imaju opciju da se bolje identificiraju na tako važnom dokumentu, na svojem krsnom listu, koji za njih omogućava mnoge stvari.ʼ

Slične se akcije provode u državi Washington, Vermontu, Kaliforniji i Oregonu, kao i Kolumbijskom distriktu. Vokabular direktive iz države Washington je nevjerojatan: ʽspol koji nije isključivo muški ili ženski, može biti međuspol, agender, amalgagender, androgynus, bigender, demigender, žensko-muško, spolno fluidan, genderqueer, muško-žensko, neutrois, nebinaran, pangender, treći spol, transgender, transseksualan, Two Spirit i nedefiniran.ʼ

Popis je nevjerojatan i pokazuje koliko su daleko progresivci spremni ići kako bi odstranili bilo kakav osjećaj za granice (…).

Premda je kušnja stvarna, ove nove klasifikacije ne mogu se odbaciti kao nešto ʽposve bezvezeʼ. A ne može se ni zauzeti slobodnjački stav i tvrditi kako vlada nema što govoriti ljudima kako bi se oni trebali definirati. Ovakvo razmišljanje zahtijeva odgovor. Namjera ovog članka jest dati pet odgovora – zakonski, povijesni, biblijski, društveni i moralni.

Zakonski odgovor je najkompliciraniji. Oni koji zagovaraju te promjene tvrde da su one samo zamjena jedne riječi za drugu. To je tipična radikalna taktika. Prezentirati ogromnu promjenu kao nešto trivijalno.

Zamislite kako nečiji spol utječe na osobni odnos s vladom ili bilo kakvim drugim službenim entitetom. Progresivci sada naporno rade kako bi ga odstranili kao faktor važan kod vjenčanja ili imanja djece. Nečiji je spol ipak važan kod određivanja svih aspekata života. Svaka promjena će drastično promijeniti način upisivanja na fakultet, treniranja sporta, određivanja skrbništva nad djetetom ili upisivanja u vojsku. Zakonski sustav se mijenjao kako bi se prilagodio za one koji se nazivaju homoseksualcima. Kaos će nastati kada će svaki od tih navedenih ʽgenderaʼ zahtijevati svoj poseban set zakonskih ʽpravaʼ.

Doći će do komplikacija u zakonskoj situaciji kada će se htjeti promijeniti ʽgenderʼ. Mnogi od tih termina nemaju nikakvu zakonsku definiciju – stvaranje definicije je isključujuće. Hoće li jedan ʽgenderʼ dati jednoj osobi veću zakonsku zaštitu? Hoće li ta osoba automatski izgubiti zaštitu koju je imala u svom prethodnom ʽgenderuʼ? Te su mogućnosti neiscrpne.

Priroda takve promjene je također važna kao dio povijesnog zapisa. Današnji vjenčani list, vozačka dozvola, oporuke i drugi dokumenti postat će povijesni dokumenti. Dosada su oni točno odražavali uloge i brojeve muškaraca i žena u našem društvu. Oduzimanjem te informacije i davanjem promjenjivog mišljenja koje daje individua, taj zapis postaje trajno opskuran.

Sveto pismo govori o prirodi čovjeka kao ili muško ili žensko na najmanje četiri mjesta:

Post 1, 27 – Na svoju sliku stvori Bog čovjeka, na sliku Božju on ga stvori, muško i žensko stvori ih.

Post 5, 2 – Stvorio je muško i žensko. A kad ih je stvorio, blagoslovi ih i nazva – čovjek.

Mt 19, 4–5 – On odgovori: ʽZar niste čitali: Stvoritelj od početka muško i žensko stvori ih i reče: Stoga će čovjek ostaviti oca i majku da prione uza svoju ženu; i dvoje njih bit će jedno tijelo? (…)ʼ

Mk 10, 6 – Od početka stvorenja muško i žensko stvori ih.

Primijetite da se iste riječi koriste u sva četiri citata. Individue se stvaraju kao muško ili žensko. Nema više mjesta za ikakvu drugu interpretaciju.

Društvo reguliraju nepisani običaji i pisani zakonski kodeksi. Osoba koja odbije određeni set identifikacija i dalje će morati biti u interakciji s onima koji ta pravila prihvaćaju. Običaji i zakoni reguliraju kako se ljudi odnose prema onima koji nisu poput njih. Stvaranjem toliko mnogo različitih stanja, pri čemu većina i nije očita, već slaba povezanost između njih postaje sve kompliciranijom. U najboljem slučaju, doći će do konfuzije; u najgorem, moglo bi doći do pravog nasilja.

Na kraju, postoji i moralna dimenzija. Ljudska su se bića bavila moralnošću odnosa između muškog i ženskog roda još od Adama i Eve. Seksualna moralnost i nemoralnost stalni su izvor prepirki u društvu. Moralna pravila, kako ih je utvrdila Sveta Majka Crkva, relativno su jednostavna. Načini kršenja tih pravila čine vrlo dug popis i svaki od njih nosi sa sobom svoj vlastiti komplet posljedica.

Na kraju, obilje ʽgenderaʼ stvorit će toliku pomutnju u društvu da će se ono jednostavno slomiti. To će odgovarati progresivcima koji će spremno čekati kako bi spojili djeliće prema svome naumu.

Preuzeto uz dopuštenje sa stranice: returntoorder.org

Preveo: K.P.